🛡️
🤗
🌟
💙

INTERFAOL TOPSHIRIQLAR

Hissiy jihatdan xavfsiz muhit yaratish

Hissiy jihatdan xavfsiz muhit yaratish - bu bir martalik tashabbus emas, balki onglilik, sabr-toqat va doimiy tahlilni talab qiladigan kundalik amaliyotdir.

Sinfdagi hissiy muhitni kuzatish

Bir hafta davomida bitta darsni tanlab, uning oxirida quyidagilarni baholang:

  • Muhit qanday edi?
  • Xavfsizlik hissini yaratishga (yoki buzishga) nima yordam berdi?
  • O'quvchilarning qanday munosabatlarini kuzatdingiz?

O'quvchilardan teskari aloqa

Quyidagi savollar bilan anonim so'rovnoma o'tkazing:

  • Darsda o'zimni qachon xavfsiz his qilaman?
  • Menga gapirish, ishtirok etish va xato qilishdan qo'rqmaslikka nima yordam beradi?
  • O'zimni xotirjam his qilishimga nima to'sqinlik qiladi?

O'zgarish uchun bir qadam

Keyingi haftadan boshlab qo'llashni boshlaydiganingiz aniq bir harakatni tanlang. Masalan:

  • Har bir darsni qisqa ijobiy mashq bilan boshlash.
  • Xato qilgandan so'ng o'quvchilarni so'z bilan qo'llab-quvvatlash.
  • Qiyin vaziyatlarda "hissiy tanaffuslar" o'tkazish.

Qo'llab-quvvatlash xaritasi

Oddiy jadval tuzing:

O'quvchi ismi U ko'pincha qanday his-tuyg'ularni namoyon etadi? Uni qo'llab-quvvatlash uchun nima qila olaman?
Sevara Ichki kechinmalarni yashirish, xavotirlanish Bosim o'tkazmasdan qo'llab-quvvatlash, individual yondashuv
Oleg Loqaydlik, qiziqishning yo'qligi Uning qiziqishlariga yaqin mavzularni taklif etish

O'z-o'zini tahlil qilish uchun asosiy savollar

  1. O'quvchilarim qaysi paytlarda o'zlarini xavfsiz his qilishadi?
  2. Qaysi harakatlarim ishonch muhitini shakllantirishga yordam beradi?
  3. Qayerda hissiy signallarni payqamay qolyapman va qo'llab-quvvatlash imkoniyatini boy beryapman?
  4. O'quvchilarning xatolariga qanday munosabat bildiraman? Xato qilish mumkin bo'lgan muhitni yaratyapmanmi?

Refleksiya o'z-o'zini ayblash emas, balki o'sish vositasidir. U sizning amaliyotingizda qanday hissiy xavfsizlik tamoyillari mavjudligini va yana qaysilarini kuchaytirish mumkinligini tushunishga yordam beradi.