o‘quvchilar yoki o‘qituvchi bilan kelib chiqadigan kelishmovchilik holati. To‘g‘ri yondashuvda bu tahdid emas, balki rivojlanish imkoniyatiga aylanishi mumkin.
Hissiy ehtiyojlar
+
o‘quvchining o‘rganish jarayonida o‘zini xavfsiz, qadrlangan, tushunilgan va qo‘llab-quvvatlangan his qilishga bo‘lgan ehtiyoji.
Empatiya (hamdardlik)
+
boshqalarning his-tuyg‘ularini tushunish va unga mos ravishda muloqot qilish qobiliyati.
“Men” xabarlari
+
Ayblovsiz muloqot usuli. O‘z his-tuyg‘ularini shaxsiy nuqtai nazardan ifoda etish: “Men shovqindan xafa bo‘laman, chunki tinchlikni xohlayman.”
Qayta ifodalash
+
Suhbatdoshingiz gapini o‘zingizning so‘zlaringiz bilan qaytarib aytish. Bu tinglayotganingizni va tushunayotganingizni ko‘rsatadi, ishonchni mustahkamlaydi.
O‘z-o‘zini boshqarish
+
o‘quvchining stress, g‘azab yoki xavotirni nazorat qilish.